بهترین راه های جذب زیرمجموعه مستقیم
روش های کسب درآمد واقعی از اینترنت
سایت های کلیکی معتبر و نحوه کسب درآمد عالی از آن ها را یاد بگیریم!

 1 ) این که کمی پول خرج کنید و در سایت های مشابه لینک اختصاصیتون رو تبلیغ کنید .

  چون تمامی کاربران این سایت ها با کار در سایت های پی تی سی آشنایی دارند و اگه بتونید این کاربران رو جذب کنید مطمئئن باشید سرمایه ای که گذاشتید 100 برابرش رو برمیگردونید ( البته این کار بدلیل وجود افراد حرفه ای در این عرصه کمی سخته )

 2 ) این که باز هم کمی پول خرج کنید و لینک اختصاصیتون رو تو سایت های مهم به تبلیغ بزارید .

 دلیل : اگه تو سایت هایی که بازید بالایی دارند بتونید لینک اختصاصیتون رو به تبلیغ بزارید میتونید کاربران زیادی جذب کنید و قول میدم با این کار بیشتر از 200 برابر سود میکنید

 3 ) سومین و از مهم ترین راه های جذب عضو این که تو شبکه های اجتماعی ( فیس بوک - توئیتر - گوگل پلاس - کلوب - فیس نما و ... ) دوستان و دنبال کنندگان زیادی داشته باشین و لینکتون رو با یک کار بسیار ساده و در عرض چند ثانیه با گذاشتن روی دیوارتون به دوستانتون معرفی کنید .

 4 ) کسایی که دستی تو چت و گفتگو آنلاین و یا سایت های دوستیابی و اینجور سایت ها دارن نیز تو میتونند تو چت روم ها و پروفایلشون لینک رو به دوستانشون معرفی کنند . این هم روش مهمیه .

 5 ) بعضی سایت ها هستن که به ازای مبلغ ناچیزی به بیش از 1000000 ایمیل فعال ایرانی ایمیل میفرستن . شما میتونید با یک دعوت نامه ی خوب از این طریق بیشترین زیر مجموعه رو جذب کنید

 6 ) اصولا کاربران این سایت ها زیاد با اینترنت سر و کار دارند و به سایت های پر بازدید زیادی هر روز سر میزنند . اگه خوب توجه کرده باشید خیلی از سایت ها قسمت ( نظرات شما ) دارند میتونید بعد از مشاهده ی هر مطلب لینکتون رو تو نظری که میدید بگونجونید . فرقی نمیکنه که سایت مقابل هایپرلینک داشته باشه یا نه خیلی ها وقتی آدرس سایتی رو میبینند که لینک مستقیم نداره اونو کپی میکنند و تو آدرس بارشون میریزند و اینتر رو میزنند و با معرفی شما وارد سایت میشند . ( این کار هم از مهم ترین راه های جذب عضو هست )

 7 ) اگر تو شبکه های اجتماعی دوستان زیادی ندارین میتونید از کاربرانی که دوستان و دنبال کنندگان زیادی دارند درخواست کنید که لینک شما رو معرفی کنه و یا دعوت نامه شما رو به دوستاش بفرسته ( البته این جور افراد ممکنه که به ازای این کار ازتون پول بخوان ولی ارزشش رو داره )

 8 ) اگر سایت و یا وبلاگ پربازدیدی دارید میتونید از بنر های اختصاصی و لینک هاتون در سایت خودتون استفاده کنید . اگر وبلاگ یا سایتی ندارین از همین الان که این مطلب خوندید شروع کنید به وبلاگ نویسی ( نصیحت و تجربه ی 4 سال کار در انواع وبلاگ و مدیریت محتوا رو فراموش نکنید )

 9 ) بعضی سایت ها هستن که میتونید تبلیغات خودتون رو به صورت رایگان به نمایش بزارید البته اینجور سایت ها هم برای اینکه به آدرسی که میخواین لینک بدن پول میگیرن ولی در کل این هم روش خوبی هست ( مانند سایت ایستگاه )

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط ب.سهیلی